• Adama Mickiewicza 7, 43-430 Skoczów

Współpraca

Współpraca z klientem sprzedającym

Proponujemy Państwu następujące sposoby zgłoszenia nam swojej oferty - drogą mailową, telefoniczną, osobiście w naszym Biurze Nieruchomości, bądź przy wykorzystaniu specjalnego formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie głównej. Niezależnie od formy, które Państwo wybiorą, dalsze czynności przedstawiają się następująco:

Nasz agent uzgadnia z Państwem dogodny termin oględzin nieruchomości oraz przedstawienia warunków współpracy. Podczas spotkania zapoznaje się ze stanem technicznym I prawnym nieruchomości oraz z dokumentami dotyczącymi nieruchomości (im więcej informacji uda nam się uzyskać, tym skuteczniej będziemy mogli zająć się Państwa zgłoszeniem). Kolejnym krokiem jest podpisanie umowy pośrednictwa - określa ona warunki, na jakich powierzacie nam Państwo swoją ofertę, w tym wysokość wynagrodzenia oraz okres trwania umowy. Wspólnie ustalamy strategię sprzedaży. Oprócz standardowych czynności które wykonujemy w ramach usługi pośrednictwa proponujemy rozwiązania marketingowe adekwatne do danej nieruchomości.

Współpraca z klientem kupującym

Jeśli zainteresuje Państwa nasza oferta prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub poprzez wiadomości wysyłane bezpośrednio z portali internetowych na których publikujemy ogłoszenia.

W przypadku podjęcia decyzji o zakupie nieruchomości z naszej oferty służymy pomocą w finalizacji transakcji, pomagamy w pozyskaniu finansowania na zakup nieruchomości, gromadzimy i weryfikujemy wymagane do transakcji dokumenty, pomagamy w wyborze Kancelarii Notarialnej, jesteśmy przy przekazaniu nieruchomości, kluczy oraz sporządzaniu protokołów zdawczo – odbiorczych. Jeśli poszukują Państwo nieruchomości, której nie mamy w ofercie również zapraszamy do kontaktu. Często zdarza się tak, że mamy nieruchomości z różnych względów nie wystawione do publicznej sprzedaży lub takie, które wiemy, że wkrótce się ukażą. Możemy też na zlecenie klienta znaleźć nieruchomość.